4.10. Зигзаг
Фігура складається з п'яти прямолінійних відрізків шириною 80 см і довжиною по 3 м (рахуючи від осі), з'єднаних під прямим кутом. Учасник проїжджає фігуру у вказаному напрямку.
4.11. Гойдалка.
Учасник проїжджає по дошці (довжиною 2,5 м, шириною 20...30 см), яка встановлена в центрі на опорі висотою 25 см і гойдається. Кінець дошки призначений для заїзду, повинен опускатися вниз під дією власної ваги.
4.12. Стоп-лінія.
На землі розмічається квадрат, сторона якого дорівнює 1 м. На його дальшій стороні перпендикулярно напрямку руху розмічається білою фарбою лінія шириною 10 см, довжиною 1 м, яка є стоп-лінією.
Учасник повинен зупинити велосипед так, щоб переднє колесо мало контакт зі стоп-лінією.
Допускається дотик землі ногою в межах квадрату після зупинки велосипеду.
5. Штрафи:
по 1 балу назначається за :
- збиття фішки, стійки або їх об'їзд;
- кожен заїзд за обмежувальну лінію;
- кожен дотик ногою дол. землі;
- недоїзд до "стоп-лінії";
по 5 балів назначається за :
- виїзд двома колесами за обмежувальну лінію, за падіння та переїзд "стоп-лінії".
За об'їзд або пропуск фігури учасник (команда) займає місце після тих які пройшли всю дистанцію повністю.
Відстань між кінцем попередньої і початком наступної фігури не повинна бути менше 3 м.
Фігура складається з п'яти прямолінійних відрізків шириною 80 см і довжиною по 3 м (рахуючи від осі), з'єднаних під прямим кутом. Учасник проїжджає фігуру у вказаному напрямку.
4.11. Гойдалка.
Учасник проїжджає по дошці (довжиною 2,5 м, шириною 20...30 см), яка встановлена в центрі на опорі висотою 25 см і гойдається. Кінець дошки призначений для заїзду, повинен опускатися вниз під дією власної ваги.
4.12. Стоп-лінія.
На землі розмічається квадрат, сторона якого дорівнює 1 м. На його дальшій стороні перпендикулярно напрямку руху розмічається білою фарбою лінія шириною 10 см, довжиною 1 м, яка є стоп-лінією.
Учасник повинен зупинити велосипед так, щоб переднє колесо мало контакт зі стоп-лінією.
Допускається дотик землі ногою в межах квадрату після зупинки велосипеду.
5. Штрафи:
по 1 балу назначається за :
- збиття фішки, стійки або їх об'їзд;
- кожен заїзд за обмежувальну лінію;
- кожен дотик ногою дол. землі;
- недоїзд до "стоп-лінії";
по 5 балів назначається за :
- виїзд двома колесами за обмежувальну лінію, за падіння та переїзд "стоп-лінії".
За об'їзд або пропуск фігури учасник (команда) займає місце після тих які пройшли всю дистанцію повністю.
Відстань між кінцем попередньої і початком наступної фігури не повинна бути менше 3 м.
Забезпечення безпеки на дистанціях
5.1. Всі дистанції з техніки велосипедного туризму учасники долають у шоломах або касках.
5.2. До змагань допускаються велосипедисти лише в технічно справному стані. Відповідальність за технічний стан велосипедів несуть самі учасники.
5.3. Спорядження, яке буде використовуватись при проходженні дистанції, на старті подається суддям для перевірки.
5.4. Дистанції фігурного водіння, тріалу, кросу, а також окремі етапи ралі, обладнуються в місцях, де відсутній (закритий) рух автотранспорту.
5.5. Якщо частина дистанції ралі проходить по дорозі з автомобільним рухом, то на обох кінцях ділянки та на нерегульованих перехрестях з інтенсивним рухом виставляють суддів-регулювальників.
5.6. При перетині дистанцій ралі з залізницею в місцях переїздів обладнують суддівські пункти контролю часу.
5.7. Дистанції фігурного водіння повинні бути відгороджені від глядачів.
5.8. Перешкоди не повинні мати гострі та необроблені краї та виступи.
5.9. Начальник дистанції і головний суддя забов'язані особисто перевірити район змагань, дистанції, етапи, надійність обладнання, вжити заходів для усунення причин, що можуть привести до нещасного випадку.
Визначення результатів
6.1. Результат учасника на дистанціях фігурне водіння, тріалу та велокросу визначається сумою часу подолання дистанції та штрафного часу, перерахованого з балів, отриманих за технічні помилки.
6.2. На дистанції ралі результат команди визначається сумою часу роботи на етапах, що проходяться на час, та штрафного часу за технічні помилки.
6.3. Штрафні бали перераховуються у час у такому співвідношенні, щоб 1 бал дорівнював 0,5...5 відсотків від оптимального часу подолання дистанції. Для дистанцій фігурне водіння, тріалу і велокросу рекомендується застосовувати співвідношення 1 бал дорівнює до 5 секунд, на дистанції ралі - до 30 секунд.
6.4. При рівності результатів вище місце присуджується команді (учаснику), що має менший штрафний час.
6.5. Особисті результати визначаються окремо серед чоловіків та жінок.
6.6. Результат команд визначається за сумою місць, що посіли учасники команди незалежно від статі.
6.7. Команди (учасники), зняті з окремих етапів (фігур, перешкод), посідають місця після команд (учасників), що пройшли більшу кількість етапів.
6.8. Команди, що не мають заліку на одній з дистанцій змагань, посідають місця після команд, що мають повний залік.
6.9. Загальний результат команд визначається за найменшою сумою місць, набраних на всіх дистанціях. У випадку рівності суми місць у кількох команд перевага надається команді, яка зайняла вище місце в ралі.