Колія. Завжди щось
поєднує. Там бігають залізні коні - більші й менші.
Гримлячі і не дуже. Тягають все і вся. А ще є місця, де вони рідкість. Там можна трошки пройтись - "
порахувати" шпали.
Особливість
процесу: ступати на кожну тісно, а через одну - хіба бігти (при збої - маємо файну
перспективу "порахувати" ще й зуби на додачу). Тому не дуже радимо до встановлення
рекордів у цьому виді мандрів (звичайно, справа
смаку). Адже краще їхати у вагоні і слухати рівномірний перестук (Що ж там так
стукає? Формулу пам.?).
Особлива
тєма - вибрати для подорожі електричку (дизель) приміського сполучення. Крім перестуку почуємо місцеві, національні та міжнародні новини у всіх можливих
інтерпретаціях, а ще у всіх можливих виконаннях хіт залізнично-автобусної "
естради" останніх десь років п'яти "настала на світі..."
Поруч з цією артерією руху
живуть люди,
ростуть дерева й квіти. Також і будяки, які, ради справедливості, іноді
квітнуть, тому вважаються особливим видом квітів (за Польщі, певне, такими не вважались, - старанно викошувались, але
звичаї змінюються, як і часи, про що далі:).
Зима, літо, весна, осінь. Рік у рік. День і ніч. Вона (колія)
залишається, ще від Австрії, відколи
прийшла... І напевне баааагато чого
побачила за той час. Бо ж майже не спить, хто живе поряд - на диво звиклі, їм якось навіть комфортно жити
разом (заввага: "народився у тамбурі" - про дещо іншу категорію, прошу
не плутати).
Колія - добрий засіб кудись
мандрувати (вона однакова всюди, але навколо все буде
змінюватись - міста і села. поля, ліси, ріки, гори й долини). А ще... завтра, десь там, -
за штрикою, знову зійде сонце.